ایران سرزمین گنج های گمشده

ما در این وبلاگ سعی میکنیم که با الهام گرفتن از اگاهیهای گذشتگان وبا بهره گرفتن از دانش باستان سناسی به شناخت اثار ونمادهای بجا مانده از انان بپردازیم ونااگاهانه اثار ارزشمندملی را بخاطر خرافه گویی بعضیها که از این دانش بی بهره مانده اند را نابود نسازیم

ایران سرزمین گنج های گمشده

ما در این وبلاگ سعی میکنیم که با الهام گرفتن از اگاهیهای گذشتگان وبا بهره گرفتن از دانش باستان سناسی به شناخت اثار ونمادهای بجا مانده از انان بپردازیم ونااگاهانه اثار ارزشمندملی را بخاطر خرافه گویی بعضیها که از این دانش بی بهره مانده اند را نابود نسازیم

اکانت پی پال



نحوه ساخت اکانت پی پال

آموزش ثبت نام در پی پال


پی پال یکی از معتبر ترین و در عین حال امن ترین سرویس هایی است که خدمات دریافت و پرداخت و خرید و فروش را ارایه می کنند. بسیاری از صاحبان کسب و کار ، این روز ها از پی پال برای دریافت هزینه خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. حتی در سایر کشور ها ، برخی از شرکت ها ، برای پرداخت حقوق کارمندان خود از حساب پی پال استفاده می کنند. افتتاح حساب شخصی پی پال می تواند بسیار مفید باشد.

شما با ثبت نام در پی پال و داشتن یک حساب شخصی پی پال ، به راحتی می توانید برای دیگران پول ارسال کنید و از آنها پول دریافت کنید ، در حالی که به جز یک ایمیل هیچ اطلاعات دیگری از حساب های شما برای دیگران ارسال نمی شود. هم اکنون هزاران سایت کوچک و بزرگ ، پذیرنده پی پال هستند و شما به راحتی با چند کلیک می توانید هزینه سرویس یا محصول مورد نظرتان را با پی پال خود پرداخت کنید.

حال که با این سیستم آشنایی نسبی پیدا کردید ، در زیر خواهیم گفت که چطور با ثبت نام در پی پال برای خودمان یک حساب رایگان پی پال شخصی ایجاد کنیم.


ثبت نام در پی پال

آدرس سایت: https://www.paypal.com

توجه خیلی مهم: قبل از وارد شدن به سایت از ف.ی.ل.ت.ر شکن و برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید چون به محض اینکه متوجه شوند آی پی از ایران است اکانتتون را غیرفعال میکنن و نمیتونید استفاده کنید


۱- در نسخه جدید وبسایت پی پال ، نوع اکانت شخصی و کسب و کار در بالا و سمت چپ صفحه مشخص شده است. به طور پیش فرض ، گزینه Personal فعال می باشد. بنابراین کافی است بر روی گزینه آبی رنگ Sign Up کلیک کنید.

۲- از این مرحله به بعد تقریبا تغییری نکرده است. در قسمتی که به عنوان Personal مشخص شده است ، بر روی Get started کلیک کنید تا به صفحه ورود اطلاعات وارد شوید.

۳- در صفحه باز شده ، اطلاعات شخصی تان را از جمله ایمیل ، پسورد ، تاریخ تولد ، آدرس و غیره را وارد کنید. از آنجا که این سرویس در حال حاضر به ایرانیان سرویس نمی دهد ، در ورود اطلاعات نیز باید دقت کنید که اطلاعاتی از جمله کشور و آدرس را چیزی به غیر از ایران وارد کنید. اما باید دقت کنید که مواردی که وارد می کنید باید وجود خارجی داشته باشد و اگر بعد ها نیاز به ارایه مدرک باشه ، باید بتوانید مدرکی از آن محل برای ارایه داشته باشید.

همچنین مورد دیگری که برای ثبت نام در پی پال نیاز دارید ، یک حساب اعتباری ارزی است. برای ثبت نام در پی پال می توانید از حساب های مستر کارت ، ویزا کارت ، مئسترو ، امریکن اکسپرس و دیسکاور استفاده کنید. در پایان بر روی گزینه تایید موفقت نامه کلیک می کنید و به مرحله بعد وارد شوید. این مرحله را می توانید بعدا نیز انجام دهید و اگر تیک آن را بردارید ، غیر فعال می شود.


ثبت نام در پی پال


۴- با تایید مشخصات و ارسال آن برای پی پال ، صفحه ای برای شما باز می شود که یک کد در تصویر قرار داده شده است. با وارد کردن این کد ، تایید می شود که شما یک شخص حقیقی هستید.

۵- در مرحله پایانی ، در واقع حساب شما ساخته شده است و درون آن هستید. در صفحه باز شده به شما پیشنهاد می شود که اطلاعات حساب بانکی و یا کارت اعتباری تان را (Credit or Debit) از طریق درگاه امن پی پال ، در حساب خود وارد کنید تا به یکدیگر متصل شده و امکان خرید و استفاده از آن را پیدا کنید. اگر تمایل نداشته باشید ، می توانید Go to My Account را کلیک کرده و وارد حساب خود شوید.

اکنون حساب شما ساخته شده است و ممکن است ایمیلی برای تایید و فعال سازی و همچنین اطلاعات تکمیلی برای تایید هویت شما خواسته شود که باید برای پی پال ارسال کنید. پس از طی این مراحل ، می توانید شروع به استفاده از حساب پی پال خود کرده و برای دیگران پول ارسال کنید و از دیگران دریافت کنید و اقدام به خرید های آنلاین با استفاده از موجودی حساب پی پال خود کنید.

اگر حساب دبیت یا کردیت کارت ندارید ، جای هیچ نگرانی نیست. شما می توانید مبلغ مورد نظرتان را با کمک همیاران پرداخت ، در حساب خود شارژ کنید و مطمئن باشید که این مبلغ در حساب شما باقی است و می توانید از هزاران وبسایت که پی پال را پشتیبانی می کنند خرید انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.